*** روستای زیبای سرسختی علیا ***

مناظر رویایی و زیبای روستای سرسختی علیا ( این وبلاگ دائما به روز می شود )

*** روستای زیبای سرسختی علیا ***

مناظر رویایی و زیبای روستای سرسختی علیا ( این وبلاگ دائما به روز می شود )

امامزاده صنارکش و روستای کهنه حصار

همانطوری که قبلا قول داده بودم،عکس هایی با کیفیت فوق العاده بالا برای شما عزیزان قرار میدهم


عکس هایی با کیفیت بالا و زیبا از منطقه و روستای کهنه حصار سربند از توابع شازند و زیارتگاه امامزادگان هاشم و عبدلله معروف به امامزاده صنارکش که از قدمت و محبوبیت خاصی میان مردم منطقه دارد در اردیبهشت 1389 برای شما دوستان عزیز امیدوارم لذت ببرید .

 

""برای دیدن بزرگ و واضح بر روی عکس ها کلیک کنید""


               

               

               


نظرات 5 + ارسال نظر
رضا بنی اسدی مدیر وبلاگ روستای عنبر سه‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 06:02 ب.ظ http://anbarteh.iranblog.com

سلام همشهری خیلی خوشحال شدم که روستای سرسختی علیا هم دارای وبلاگ است از شما خواهشمندم وبلاگ روستای عنبرته را لینک کنید تا من هم وبلاگ شما رو لینک کنم باتشکر موفق و موید باشید

رضا بنی اسدی مدیر وبلاگ عنبرته یکشنبه 6 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:49 ق.ظ http://anbarteh.iranblog.com

سلام آقا داود وبلاگ شما در عنبرته لینک شد با تشکر از همکاری شما

من یکشنبه 18 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:16 ق.ظ

درمورد سرسختی مطالب جذاب دیگه ای رو هم بزارین لطفآ. اگه اطلاعات کافی ندارین حتمآ درموردشون تحقیق وجستجو کنید
شاید این وبلاگ هم کمی پربار بشه
حالا که زحمت میکشین خواهش می کنم زودتر به روزترشین.

با توجه به مزرخرف بودن آپلود سنترهای عکس با گذشت زمان عکسها از دسترس خارج میشه و با دیدن وبلاگ حالم گرفته میشه ، ان شاء الله دنبال یک آپلود سنتر عکس با کیفیت می گردم . ممنون از نظر شما

خودم یکشنبه 16 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:26 ب.ظ http://lozdar.blogfa.com

با سلام
خوشحال می شم اگه منو لینک کنید و اجازه بدید منهم شما رو لینک کنم به روستای لوزدر علیا سری بزنید و ما را درمسیر وبلاگ نویسی یاری دهید

وبلاگتو تبریک می گم ، وبلاگ شما لینک شد . روستای زیبایی داری .
موفق باشید .

خودم جمعه 5 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:12 ب.ظ http://lozdar.blogfa.com

سلام مجدد
از اینکه ما را قابل دونستی در لینک خود قراردادی متشکرم

با تشکر از لطف شما دوست عزیز ، موفق باشید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد