*** روستای زیبای سرسختی علیا ***

مناظر رویایی و زیبای روستای سرسختی علیا ( این وبلاگ دائما به روز می شود )

*** روستای زیبای سرسختی علیا ***

مناظر رویایی و زیبای روستای سرسختی علیا ( این وبلاگ دائما به روز می شود )

دو خواهران

حالا دیگه نوبتی هم باشه ، نوبته منطقه دوخواهران است . روستای دوخواهران که روزگاری تعداد کمی خانواده روستایی را در خود جای داده بود حالا دیگه خالی از سکنه است و تمام خانه های آن به شکل ترسناکی به خرابه تبدیل شده و خالی از سکنه است . جایی که سالهای نه چندان دور به خاطر آب و مکان مقدسش در میان اهالی منطقه جایگاه خاصی داشت و افراد زیادی از روستاهای اطراف با استفاده از چهارپایان و با مسافرت چند روز برای زیارت و سیاهت را به خود جذب می کرد . این روستا در حدود 8 کیلومتری شهر آستانه در دامنه کوهی با ابهت و با جاده ای بسیار خراب و ابتدایی و مشرف به تمام منطقه قرار دارد که اکنون تمام ساکنان آن به روستاها و شهرهای اطراف مهاجرت کرده اند و فقط کشاورزهایی که زمین دارند آنهم به صورت موقتی سری به آنجا می زنند . این منطقه دارای درختان کهنسال و با ابهت و منطقه طبیعی بکری می باشد . شما را به دیدن عکسهایی از منظره دوخواهران دعوت می کنم ، امیدوارم که لذت ببرید .( حتما نظر یادتون نره )


برای دیدن بزرگتر عکسها بر روی آنها کلیک کنید . 



                     



                     



در اینجا جای دارد که از دوست بسیار عزیزم جناب محسن محمدی که آپلود سنتر عکس خوبی به اینجانب پیشنهاد داد ، تشکر کنم . 




نظرات 16 + ارسال نظر
محسن محمدی جمعه 10 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:31 ب.ظ http://www.shazand.info

سلام داود جان

چند وقتی بود فرصت نکرده بودم به وبت سر بزنم

عکس های جالبی کار کردی

موفق باشی

خودم یکشنبه 12 دی‌ماه سال 1389 ساعت 05:28 ب.ظ http://lozdar.blogfa.com

سلام آقا داود
خودم ارداتمند شما هستم

سلام خدمت شما دوست عزیز . ممنونم از لطف فراوان شما . ان شاء الله موفق باشید .

محسن محمدی دوشنبه 13 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:37 ب.ظ http://www.shazand.info

(شازند قدیم - شازند جدید) از نگاه عکس

مطلب جدید سایت شازند

www.shazand.info

نظر فراموش نشه

حدادی شنبه 25 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:48 ق.ظ http://pakal

دورود وسلام بر اقا داود

درود بر شما دوست عزیز

محسن محمدی شنبه 25 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:54 ب.ظ http://www.shazand.info

سلام دوست عزیز.
داشتم توی وبت می چرخیدم و نظرات و می خوندم که متوجه شدم برای آپلود کردن عکس های مشکل داری.
به این سایت سر بزن و عضو شو. ۱۰۰ مگ فضا میده که قابل مدیریت کردنه.
www.persiangig.com

موفق باشی

با سلام
ممنون از راهنمایی .

حدادی یکشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:40 ق.ظ http://pakal

باسلام اقا داوود لطفا وبلاگتان چرا خالی از مطلب وغیره شده است

حدادی جان کنکور نزدیکه ، وقت کم میارم . بزودی خیلی گسترده فعالیت می کنم .

حدادی دوشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:22 ق.ظ

انشالله در کنکور موفق باشید

ممنون از لطف شما ، شما هم موفق باشید .

رضا کلهر دوشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:34 ب.ظ

سلام آقا داود
خیلی خوشحالم که هنوز هم کسی هست که به گذشتش اهمیت می ده
به نظر من باید مطالب بیشری اضافه کنی .ایشاا... موفق باشی
عکسهای بیشتری هم میتونی بزاری
مثلا عکس از در غار!!!

آقا رضای عزیز ، گذشته همیشه زیباتر از حال و آینده است . سرم خلوت بشه خیلی فعالتر به وبلاگ رسیدگی می کنم ، ممنون از نظرت .
راستی در مورد در غار ، موقعی که من رفتم کنار آب یا در غار خانواده نشسته بود و نخواستم مزاحمشان شوم و نتوانستم عکس بگیرم .

bhe جمعه 22 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:26 ب.ظ

واقعا چقدر دیدنی و زیباست............................

ممنون

دعوت از شما دوشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:54 ب.ظ

وبلاگ خوب شما به جشنواره وبلاگهای شازند دعوت شده است
موضوع: چهارشنبه سوری در شازند
منتظر پستها و مطالب و عکسهای شما هستیم =
وبلاگهای شازند
» شهر آستانه
» شهرداری آستانه
» پایگاه اطلاع رسانی محمود احمدی بیغش
» دبیرستان دخترانه تربیت شازند
» حرفه و فن راهنمایی شازند
»‌آموزش و پرورش شازند
»‌ مدرسه راهنمایی شهید فهمیده
»‌دبیرستان الزهرا شازند
» پژوهش سرای دانش آموزان شازند
»‌علوم اجتماعی شازند
» گروه ادبیات متوسطه شازند
» معاونت پرورشی اداره آموزش و پرورش شازند
»‌روستای سورانه
روستای حک سفلی
»‌اخبار شازند
»‌ وبلاگ حجت اله کرمی
»‌ شاه زند آزاد
» دهیاری بازنه
»‌ شکوه ورزش (محمد علی انصاری)
»‌ ناقالی(مسعود عظیمی)
» شازند شازند شازند
»‌ وبلاگ رضا رستم پور
» تیم والیبال وحدت شازند
»‌ وبلاگ روستای باغ برآفتاب
» سرسختی بالا
» پاکل بلاگ
»‌ ندای سبز شازند
» کانون هندودر
» پایگاه خبری تحلیلی استان مرکزی
»‌ روستای سرسختی علیا
» وبلاگ روستای عنبرته
» شرکت پالایش نفت امام خمینی شازند
» فناوری اطلاعات شازند
» انجمن خیریه جمایت از بیماران کلیوی شازند
» گروه جغرافی آموزش وپرورش منطقه شازند
» کوهنوردان شازند
» گروه ادبیات عرب شهرستان شازند
»‌ ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش شازند
» شرکت پتروشیمی شازند
» دانشگاه آزاد اسلامی شازند
» سراب عباس آباد شازند
»‌ بازنه
» شهر شازند
» مالمیر
» وبلاگ سردفتر ازدواج (شهر آستانه)
» شازند من
»‌ نشریه شهر آستانه
» وبلاگ جواد ملکی
» ندای سرسبزی شازند
» شازند "شازند" شازند" شازند "شازند" شازند
» پاراگلایدر شازند
»‌ فرمانداری شازند


با سلام
با تشکر از لطف شما
در خدمت شما هستیم ان شاءالله .
موفق باشید .

محسن محمدی شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:26 ب.ظ http://www.shazand.info

برخیز که می‌رود زمستان
بگشای در سرای بستان
نارنج و بنفشه بر طبق نه
منقل بگذار در شبستان
وین پرده بگوی تا به یک بار
زحمت ببرد ز پیش ایوان
برخیز که باد صبح نوروز
در باغچه می‌کند گل افشان
خاموشی بلبلان مشتاق
در موسم گل ندارد امکان
آواز دهل نهان نماند
در زیر گلیم و عشق پنهان
بوی گل بامداد نوروز
و آواز خوش هزاردستان
بس جامه فروختست و دستار
بس خانه که سوختست و دکان
ما را سر دوست بر کنارست
آنک سر دشمنان و سندان
چشمی که به دوست برکند دوست
بر هم ننهد ز تیرباران
سعدی چو به میوه می‌رسد دست
سهلست جفای بوستانبان


نوروز این عید پاک باستانی بر شما دوست عزیز آریایی مبارک باد

سلام ، اقا محسن ، یکدونه ای ، این عید باستانی را به شما و خانواده محترمتان تبریک می گم و امیدوارم سالی سرشار از موفقیت و سلامتی و شادی برای شما و خانواده گرامیتان باشد . لازم است وبلاگ بسیار شاداب و سرحالتم تبریک بگم ، موفق باشید دوست عزیز .

خودم دوشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:33 ق.ظ http://lozdar.blogfa.com

سلام آقا داوود سال جدید را به شما و خانواده محترم تبریک عرض می کنم سال خوبی داشته باشی

سلام دوست عزیز ، سال نو را به شما و خانواده محترمتان تبریک می گویم
خدا می داند عید امسال سری به روستای زیبای شما زدم و آنجا شما را یاد کردم و عکسهای زیبایی از روستای شما گرفتم ، بزودی در سایت قرار می دهم ، همیشه از مصاحبت با شما خوشحال می شوم ، موفق باشید .

محسن چهارشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:49 ب.ظ

سلام داوود جان سال جدید را به شما تبریک میگم ازدیدن پیشرفت وبلاگت بسیار خوشحالم و منتظر دیدن قسمت جدید از عید امسال در روستای شما میباشم . موفق و پیروز باشید

سلام آقا محسن ، ممنون از اینکه همیشه به من لطف داری ، سالی سرشار از سلامتی و موفقیت را برای شما و خانواده گرامیتان از خداوند آرزو دارم . عید شما مبارک

حدادی شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:57 ق.ظ http://pakal

باسلام با تبریک سال نو خدمت اقا داود عزیز امیدوارم با مطالب وتصاویر زیبا از منطقه سر سبزمان پاکل وسرسختی حال وهوالی تازهای به وبلاگتان بدهید به امید بهروزی وشادکامی بدرود

با سلام خدمت شما آقای حدادی و با تبریک عید و آروزوی سلامتی و موفقیت برای شما و خانواده محترمتان . حتما خیلی زود انجام می شود .

خودم یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:40 ق.ظ http://lozdar.blogfa.com

سلام آقا داوود
خیلی خوشحالم که به روستای ما سر زدی و خوشحال از اینکه عکس هایی که گرفتی روی سایت قشنگ خودتان میگذاری کاش به طرق ممکن از حضور شما مطلع می شدم . متاسفانه در حال حاضر در لوزدر سیتی ساکن نیستم ولی قلبم برای آنجا می تپد البته می تونستم ازطریق اخوی و سایر دوستان عرض ادبی داشته باشیم . سربلندو موفق باشی منتظر عکسهایی که گرفتی هستم .

سلام دوست خوبم
خوشحال می شدم اگر شما را زیارت می کردم . وقتی به لیزدر سیتی رسیدم و اندکی در آنجا استراحت کردم احساس خستگی و قربت نداشتم چون می دونستم دوستی همچون شما در این روستای زیبا از زندگیش لذت می بره . موفق باشید .

!! جمعه 6 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:19 ب.ظ

وقتی بچه بودم یه بار با کل فامیل رفتیم دوخواهران اونم پیاده از سرسختی!!!
هنوزم وقتی دور هم جمع میشیم و حرف دوخواهران میشه همه یاد خاطرات اون سفر میفتیم.
مرسی از عکسای خاطره انگیزتون.

قابلی نداره دوست عزیز . خاطره بازی هم عالمی داره .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد