*** روستای زیبای سرسختی علیا ***

مناظر رویایی و زیبای روستای سرسختی علیا ( این وبلاگ دائما به روز می شود )

*** روستای زیبای سرسختی علیا ***

مناظر رویایی و زیبای روستای سرسختی علیا ( این وبلاگ دائما به روز می شود )

امامزاده ابولقاسم و روستای ریز مجاور شهر جدید مهاجران

با سلام خدمت دوستان عزیز :

امروز مجالی پیدا کردم که مکان اعجاب انگیز و تاثیر گذار و زیبایی را از منطقمون برای شما معرفی کنم ، در حدود 5 کیلومتری مرکز شهر جدید مهاجران امامزاده ابولقاسم در مجاورت روستای خشک و خالی از سکنه ای به نام روستای ریز قرار دارد . چیزی که در وهله اول نظر انسان رو جلب می کند طبیعت وحشی و خشک روستا و منطقه اطراف است که باعث کوچ ساکنان آن مخصوصا در سالهای خشک اخیر شده است . در بازدیدی که شهریور از این مکان زیبا داشتم شاهد بازگشت 2 تا سه خانوار به روستا بودم . البته ناگفته نماند که به امامزاده جدیدا بیشتر رسیدگی شده و سرویسهای بهداشتی و اتاقهایی برای استراحت ساخته شده که اگر روزهای تعطیل سری به اینجا بزنید شاهد تعداد زیادی برای زیارت خواهید بود . شما را به دیدن عکسهای زیبایی از آن می کنم ( نظر یادتون نره)

برای دیدن بزرگ عکسها ، بر روی آنها کلیک کنید . 


               



               








نظرات 3 + ارسال نظر
wandering in the park سه‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:04 ق.ظ

دستت درد نکنه جایی سرسختی جایی است که همش خاطرست وقتی عکسهارا دیدم اشک دور چشمام خمع شد دستت درد نکه

درود
خوشحال شدم که تونستم خاطرات خوب گذشته ات را زنده کنم . موفق باشید .

حدادی دوشنبه 20 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:55 ق.ظ http://pakal

bhe جمعه 22 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:24 ب.ظ

انشا الله ما هم بتوانیم بریم زیارت...........

نظر لطف شماست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد